
Konflikthåndtering – hvad gør du?
Posted in : Foredrag on by : Kasper
Har du fuldstændig tjek på, hvordan du løser konflikter på din arbejdsplads? Konflikter i samarbejder er skadelige for enhver virksomheds arbejdsmiljø, og besværlige personer og situationer koster virksomheder både tid og penge. Med en grundlæggende viden om, hvordan du kommunikativt kan løse sådanne konflikter, kan du blive i stand til at overkomme og håndtere besværlige samarbejder samt bryde med selv de mest drænende, negative adfærdsmønstre.
Lær at løse konflikter og optimer din virksomhed
Foredragsholder Sebastian Nybo afvikler inspirerende og indsigtsfulde foredrag, der blandt andet tager hånd om konflikthåndtering i virksomheder. Med en nærværende personlighed formår Nybo at oplyse, inspirere og engagere sit publikum, således at du som deltager bliver rustet med nødvendig viden og nyttige redskaber til at få bugt med konflikthæmmet effektivitet i samarbejder. Foredragene tilpasses din virksomhed eller organisation, så du er sikret det mest optimale udbytte.
Hvad får du med hjem?
- Indsigt i de tre hovedgrupper for negativ adfærd
- Viden omkring forskellige konfliktløsningsmodeller
- Forståelse for sammenhængen mellem konflikt og kommunikation
- Selvtillid og redskaber til at bryde svære konfliktsituationer
Har du erfaringer med konflikthåndtering i virksomheder? Del gerne dine oplevelser i kommentarfeltet nedenfor.